Regulamin

Regulamin określa zasady dokonywania rezerwacji i najmu krótkoterminowego apartamentów w Ustroniu Morskim poprzez stronę pod adresem URL www.sailor-klif.pl

ROZDZIAŁ 1: DEFINICJE

  1. Usługodawca – GMS Global Sp. z o.o. (adres: ul. Zagórska 83, 42-680 Tarnowskie Góry), zarejestrowany w rejestrze przedsiębiorców KRS 0000784955 (Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego), NIP: 645-256-01-66, REGON 382526170;
  2. Strona internetowa – strona udostępniana przez Usługodawcę pod adresem: www.sailor-klif.pl;
  3. Strona Apartamentu – podstrona na Stronie internetowej, na której przedstawione są szczegółowe informacje o danym Apartamencie;
  4. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  5. Klient – osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca Rezerwacji poprzez Stronę internetową;
  6. Użytkownik – każda osoba korzystająca ze Strony internetowej;
  7. Apartament – umeblowany i wyposażony lokal mieszkalny opisany na Stronie internetowej, który stanowi przedmiot Rezerwacji i Umowy najmu, który jest udostępniany Klientowi w celach wypoczynkowych lub rekreacyjnych;
  8. Umowa najmu – umowa krótkotrwałego najmu Apartamentu w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, w celach wypoczynkowych lub rekreacyjnych zawierana z Klientem przez Usługodawcę w imieniu i na rzecz uprawnionych posiadaczy Apartamentu z wykorzystaniem Strony internetowej; czas trwania Umowy najmu liczony jest w Dobach;
  9. Rezerwacja – zapewnienie Klientowi możliwości zawarcia Umowy najmu ido korzystania z Apartamentu wybranego poprzez Stronę internetową, na warunkach wskazanych w potwierdzeniu Rezerwacji i niniejszym Regulaminie;
  10. Doba – jednostka czasu trwania Umowy najmu, Doba rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu przyjazdu Klienta i kończy się o godz. 11:00 w dniu wyjazdu Klienta, chyba że zostały uzgodnione przez strony (lub z Rezydentem danego Apartamentu) inne godziny korzystania z Apartamentu;
  11. Rezydent – osoba działająca imieniu uprawnionego posiadacza Apartamentu, wskazana Klientowi przez Usługodawcę jako osoba kontaktowa przy danej Rezerwacji;
  12. Cena – cena brutto stanowiąca iloczyn Ceny Apartamentu  i ilości Dób za korzystanie z Apartamentu, wraz z kosztami sprzątania Apartamentu po opuszczeniu go przez Klienta. Cena nie zawiera opłaty klimatycznej i ewentualnych innych opłat dodatkowych zaakceptowanych przez Klienta (np. koszt sprzątania Apartamentu po skorzystaniu z niego przez Użytkownika), opłaty te zostaną doliczone dodatkowo do Ceny;
  13. Przedpłata – opłata w wysokości nie mniejszej niż 50% Ceny za Usługę, która stanowi zadatek w rozumieniu art. 394 Kodeksu cywilnego, podlegająca zaliczeniu na poczet Ceny. Strony mogą uzgodnić inną kwotę Przedpłaty lub odstąpić od jej pobierania;
  14. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z definicją zawartą w art. 22(1) Kodeksu cywilnego;
  15. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 121. z późn. zm.);
  16. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1422);
  17. Ustawa konsumencka – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.);
  18. Regulamin – niniejszy regulamin określający rezerwacji i najmu krótkoterminowego Apartamentów oferowanych poprzez Stronę internetową.

ROZDZIAŁ 2: POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Dokonanie Rezerwacji Apartamentów oferowanych na Stronie internetowej i realizacja Umów najmu odbywa się na podstawie niniejszego Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Liczba oferowanych Apartamentów objętych promocją jest ograniczona. Realizacja Rezerwacji na takie Apartamenty odbywa się w kolejności, w jakiej zostały one złożone przez Klientów.
  3. Informacje podane na Stronie internetowej (w szczególności dotyczące Cen) nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, stanowią one jedynie zaproszenie do składania ofert określone w art. 71 Kodeksu cywilnego.
  4. Wszystkie podane na Stronie internetowej Ceny są wyrażone w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena zawiera opłaty za media (energia elektryczna, woda, gaz, ogrzewanie – w sezonie grzewczym, odprowadzanie ścieków jak i wywóz śmieci), telewizję i dostęp do Internetu.  Z tytułu zużycia mediów w Apartamencie Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Cena może obejmować również inne świadczenia opisane szczegółowo na Stronie Apartamentu. Za wszelkie usługi nie objęte Ceną, Klient musi uregulować należności na miejscu podczas pobytu.
  5. Wynajem Apartamentów oferowanych na Stronie internetowej ma charakter krótkoterminowy i nie służy zaspokajaniu stałych potrzeb mieszkaniowych Klientów, a zatem nie mają do niego zastosowania przepisy ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego (t. jedn. Dz. U. 2014, poz. 150, z późn. zm.).
  6. Zabronione jest wykorzystywanie Strony internetowej przez Użytkowników do przesyłania niezamówionej informacji handlowej, spamu w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wykorzystywania Strony internetowej w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy.
  7. Korzystanie ze Strony internetowej wymaga spełnienia następujących wymagań technicznych:
    1. Przeglądarka IE, Firefox, Chrome, Opera w wersji najnowszej albo w wersji poprzedzającej najnowszą wersję;
    2. Systemy operacyjne Windows, Mac OS, Linux, Android, iOS;
    3. Włączona obsługa JavaScript, plugin Adobe FlashPlayer w wersji 9+, HTML5;
    4. Dostęp do sieci Internet;
    5. Skrzynka e-mail - w przypadku Newsletter’a bądź wyrażenia przez Użytkownika woli otrzymania informacji/odpowiedzi za pośrednictwem wiadomości e-mail bądź wyrażenia przez Użytkownika woli otrzymania informacji marketingowych i handlowych od Spółki;
    6. Włączona obsługa Cookies i html5 localStorage.
  8. Bezpośredni kontakt Użytkownika ze Usługodawcą jest możliwy mailowo lub telefonicznie. Wszelkie dane kontaktowe Usługodawcy podane są na Stronie internetowej w zakładce KONTAKT.

ROZDZIAŁ 3: USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu polegają na umożliwieniu Użytkownikom dokonywania Rezerwacji poprzez Stronę internetową, a także na udostępnieniu usługi newslettera. Usługi te są nieodpłatne dla Użytkowników.
  2. Korzystanie z usługi newslettera możliwe jest przez każdego Użytkownika, który podczas dokonywania Rezerwacji odznaczy i tym samym aktywuje odpowiednie pole w formularzu Rezerwacji lub wprowadzi adres e-mail w odpowiednie pole udostępnione na Stronie internetowej. Z chwilą subskrypcji newslettera dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług elektronicznych pomiędzy Użytkownikiem, a Usługodawcą na warunkach określonych w Regulaminie.
  3. Użytkownicy nie mogą przesyłać treści, które mogłyby w jakikolwiek sposób naruszać dobra osobiste osób trzecich, czy Usługodawcy, czy też naruszać jakiekolwiek inne prawa osób trzecich, w tym prawa autorskie i prawa pokrewne, prawa własności przemysłowej, tajemnicę przedsiębiorstwa. Zabronione jest także umieszczanie i przesyłanie przez Użytkowników jakichkolwiek treści o charakterze obraźliwym, naruszających dobre obyczaje, przepisy prawne lub normy społeczne, czy też treści zawierające jakiekolwiek dane osobowe osób trzecich bez ich zgody, a także treści o charakterze reklamowym.
  4. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę w zakresie newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony. Użytkownik może w każdym czasie nieodpłatnie wypowiedzieć tę umowę z 14-dniowym terminem wypowiedzenia. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną możliwe jest także za obustronną zgodą stron.  Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje bez wpływu na wykonanie już złożonych Rezerwacji, chyba że strony postanowią inaczej.
  5. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z 14-dniowym terminem wypowiedzenia, jeśli:
    1. cel lub sposób korzystania z usług jest sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Strony internetowej;
    2. działalność Użytkownika jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich;
    3. Usługodawca otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych Użytkownika lub związanej z nimi działalności;
    4. Klient lub Użytkownik dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych;
    5. Klient lub Użytkownik w rażący lub uporczywy sposób, narusza postanowienia Regulaminu;
    6. podane przez Użytkownika dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności lub zgodności z prawdą, a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.
  6. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe i nieprzerwane działanie Strony internetowej. W przypadku, gdy usługi lub inne usługi oferowane przez Usługodawcę wskazane w niniejszym Regulaminie np. są z nim niezgodne, nie działają prawidłowo, Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Użytkownicy proszeni są o składanie reklamacji w formie elektronicznej na adres e-mail: apartamenty@sailor-klif.pl lub w formie pisemnej na adres Usługodawcy. Użytkownicy proszeni są (w celu usprawnienia procesu rozpatrywania reklamacji) o wskazywanie w reklamacji swoich danych osobowych oraz do opisania zgłaszanych zastrzeżeń.
  7. Reklamacje dot. usług świadczonych drogą elektroniczną rozpatrywane są w terminie do 30 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Użytkownik zostanie poinformowany przez Usługodawcę.

ROZDZIAŁ 4: REZERWACJA I ZAWARCIE UMOWY NAJMU, ANULOWANIE REZERWACJI:

  1. Dokonywanie Rezerwacji na Stronie internetowej jest możliwe 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. W celu dokonania Rezerwacji na Stronie internetowej Użytkownik proszony jest o dokonanie następujących czynności:
    1. dokonanie wyboru Apartamentu, dokonanie wskazania przedziału czasowego rezerwacji Apartamentu spośród dostępnych na Stronie Apartamentu (na wyświetlanym terminarzu na Stronie Apartamentu daty oznaczone kolorem bialym oznaczają wolny do rezerwacji Apartament, a daty oznaczone kolorem szarym- daty już zarezerwowane), następnie dokonania wyboru liczby gości, następnie wyboru sposobu płatności:
      1. bezpłatna anulacja: Rezerwacja może być bezkosztowo anulowana w terminie do 7 dni przed przyjazdem. W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona w terminie 14 dni od zgłoszenia anulowania rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub niepojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu, obiekt obciąży gościa za 50% wartości rezerwacji. W celu zagwarantowania rezerwacji wymagane jest dokonanie przedpłaty w wysokości 50% wartości rezerwacji za pośrednictwem systemu płatności online ;
      2. rezerwacja bezzwrotna: Do złożenia rezerwacji wymagana jest wpłata za cały pobyt z góry za pośrednictwem systemu płatności online. W przypadku anulowania rezerwacji lub niepojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu wpłacona przedpłata przepada;
    2. a następnie kliknięcie przycisku „Rezerwuj Online”;
    3. następnie wprowadzenie danych osobowych: imienia i nazwiska, adresu email, numeru kontaktowego, w przypadku chęci otrzymania faktury VAT: nazwy firmy, numeru NIP i adresu, oraz potwierdzenie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu dokonania rezerwacji i zapoznania się z postanowieniami Regulaminu poprzez odznaczenie tego faktu w formularzu Rezerwacji;
      1. dokonanie wyboru metody płatności i w celu zakończenia składania Rezerwacji, po weryfikacji danych i informacji wprowadzonych przez Użytkownika w celu złożenia Rezerwacji i ich ewentualnej modyfikacji, jeśli wystąpiła jakaś pomyłka, kliknięcie przycisku „Zarezerwuj apartament”;
      2. Dokonanie Rezerwacji jest potwierdzane Użytkownikowi pocztą elektroniczną poprzez przesłanie wiadomości email na adres Klienta wskazany w Rezerwacji. Umowa najmu zostaje zawarta w chwili przesłania Użytkownikowi ostatecznego potwierdzenia Rezerwacji, co następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 Dni roboczych po zaksięgowaniu Przedpłaty lub całości Ceny za rezerwowany Apartament. Umowa najmu zawierana jest w języku polskim. W potwierdzeniu Rezerwacji, po wpłacie Przedpłaty lub całości Ceny, Usługodawca wskazuje także dane kontaktowe Rezydenta, który przekazuje Klientowi klucze do Apartamentu. Brak ostatecznego potwierdzenia Rezerwacji oznacza, że Rezerwacja nie została skutecznie dokonana, a Umowa najmu nie została zawarta.
  3. Wysokość Przedpłaty i Cena, są widoczne dla Klienta podczas składania Rezerwacji, a termin ich uiszczenia przez Klienta wynosi 24 h od potwierdzenia Rezerwacji. W przypadku nieotrzymania przez Usługodawcę całej kwoty opłaty rezerwacyjnej lub całości Ceny, zależnie od informacji zawartych na Stronie Apartamentu, w terminie 24 h od potwierdzenia Rezerwacji, Umowa najmu nie zostaje zawarta.
  4. Jeżeli Rezerwacja nie może zostać ostatecznie potwierdzona, bo znajdują się w niej Apartamenty w wybranym przez Klienta terminie są jednak niedostępne, Usługodawca niezwłocznie poinformuje o tym Klienta. Klient wówczas ma prawo do rezygnacji z całości Rezerwacji, bądź rezygnacji z Apartamentu, który jest niedostępny w części wybranego przez Klienta terminu, bądź do wyrażenia zgody na zmianę okresu trwania Rezerwacji, bądź do też wyrażenia zgody na zamianę niedostępnego w Rezerwacji Apartamentu na podobny o zbliżonych właściwościach i Cenie.
  5. Rezerwacji Apartamentu można dokonywać na okres co najmniej 1 doby, co stanowi minimalny okres trwania Umowy Najmu. Usługodawca zastrzega sobie prawo do tymczasowej zmiany minimalnego okresu trwania Umowy Najmu.
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Rezerwacji w przypadku gdy formularz Rezerwacji zostanie wypełniony błędnie, a Usługodawca nie może skontaktować się z osobą składającą rezerwację w celu weryfikacji jej danych teleadresowych.
  7. Skrócenie pobytu wskazanego w Rezerwacji oraz wszelkie inne zmiany dotyczące Rezerwacji powinny być dokonane na co najmniej 7 dni przed planowanym przyjazdem Klienta. Każda zmiana Rezerwacji i Umowy najmu uzgadniana jest przez strony indywidualnie i uzależniona jest od kalendarza dostępności danego Apartamentu.

ROZDZIAŁ 5: FORMY PŁATNOŚCI

  1. Dokonanie przez Klienta płatności Przedpłaty i Ceny jest możliwe w następujący sposób:
    1. Płatności elektroniczne realizowane w  sposób: Klient dokonujący płatności Przedpłaty lub Ceny poprzez Stronę internetową wybiera jako formę płatności system płatności tPay i zostaje przekierowany do serwisu transakcyjnego. Po zalogowaniu się tam, Klient otrzymuje gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi Usługodawcy. Po zaakceptowaniu przelewu, Klient zostaje z powrotem przekierowany na Stronę internetową. Płatności on-line realizowane poprzez system płatności tPay obsługuje firma Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357. Dane Klientów przekazywane są do Krajowy Integrator Płatności S.A., która jest ich administratorem osobowych.
    2. Przedpłata przelewem tradycyjnym (opcja aktualnie niedostępna na sailor-klif.pl) na konto Usługodawcy: PL 66 1050 1230 1000 0090 8093 4616 SWIFT: INGBPLPW podając w tytule przelewu tytuł, który został wysłany w mailu potwierdzającym rezerwację.
  2. Dla danej Rezerwacji i Umowy najmu wiążąca jest Cena z momentu złożenia Rezerwacji.
  3. W przypadku uregulowania przez Klienta jedynie Przedpłaty pozostała część Ceny za Apartament powinna być uregulowana gotówką do rąk Rezydenta podczas przekazywania kluczy do Apartamentu.
  4. Po realizacji każdej Umowy najmu Usługodawca wystawia Klientowi paragon lub fakturę VAT, o ile Użytkownik wskazał dane do jej wystawienia. Dokument księgowy stanowi pisemne potwierdzenie treści złożonej Rezerwacji i zawarcia Umowy najmu.
  5. Usługodawca zobowiązuje się do realizacji Umowy najmu, w tym udostępniania Apartamentów  bez wad, z wyłączeniem ewentualnych wad wskazanych w ofercie na Stronie Apartamentu.
  6. Przy przekazaniu kluczy do Apartamentu Klient proszony jest o okazanie Rezydentowi dowodu potwierdzającego tożsamość Klienta i pobierana jest wówczas kaucja zwrotna w gotówce w wysokości 300 PLN lub 100 EUR w celu zabezpieczenia pokrycia ewentualnych szkód powstałych podczas pobytu Klienta w Apartamencie. Kaucja zostaje zwrócona Klientowi w dniu wyjazdu z Apartamentu po przekazaniu kluczy Rezydentowi i sprawdzeniu stanu Apartamentu, Strony mogą w danej Umowie najmu ustalić inne warunki dot. kaucji.

ROZDZIAŁ 6: WARUNKI NAJMU APARTAMENTU

  1. Zameldowanie możliwe jest jedynie po zapoznaniu się z regulaminem apartamentu i informacją RODO, oraz złożeniu pod nimi podpisu świadczącego o zgodzie na ich zapisy.
  2. Goście wynajmują apartament na okres i liczbę osób określoną w potwierdzeniu rezerwacji.
  3. Zameldowanie w apartamencie możliwe jest w godzinach 16:00 - 20:00 w dniu przyjazdu, wymeldowanie następuje w godzinach 08:00 - 11:00 w dniu wyjazdu.
    • Goście zobowiązani są do poinformowania osoby obsługującej apartament o godzinie swojego przybycia najpóźniej na 24 godziny przed przyjazdem do apartamentu.
    • Goście zobowiązani są do poinformowania osoby obsługującej apartament o godzinie swojego wyjazdu najpóźniej na 24 godziny przed wyjazdem z apartamentu.
    • W przypadku przyjazdu bądź wyjazdu w godzinach innych niż wskazane istnieje możliwość skorzystania z sejfu na klucze mieszczącego się przy drzwiach do apartamentu lub pobierana jest opłata w wysokości 50 PLN, płatna gotówką osobie obsługującej apartament.
  4. Obsługa apartamentu pobiera kaucję gotówką w momencie przyjazdu do apartamentu jako zabezpieczenia opłat za ewentualne uszkodzenia i szkody w wysokości 300 PLN  / 100 EUR. W przypadku stwierdzenia braku uszkodzeń apartamentu i części wspólnych budynku, kaucja zostanie zwrócona przy wymeldowaniu.
  5. Goście otrzymują klucze, które zobowiązani są zwrócić w dniu wyjazdu osobie obsługującej apartament. Za zgubienie kluczy i/lub pilota naliczona jest dodatkowa opłata. 
  6. W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek awarii wynajmujący ma prawo i obowiązek zgłoszenia jej oraz skorzystania z odpowiedniej pomocy zapewnionej przez osobę obsługującą apartament.
  7. Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00 – 06:00.
  8. Palenie wewnątrz apartamentu jest surowo zabronione. W przypadku stwierdzenia złamania zakazu palenia wewnątrz apartamentu, zostanie naliczona kara w wysokości 500 PLN.
  9. Właściciel apartamentu i jego obsługa nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy osobiste Gości pozostawione w apartamencie w trakcie pobytu lub po jego opuszczeniu.
  10. Potrzebę wystawienia faktury VAT za pobyt należy zgłosić najpóźniej w momencie potwierdzenia rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury za pobyt nie jest możliwe.
  11. Obowiązki Gości:
    • Goście odpowiadają finansowo za wszystkie szkody i braki wyposażenia powstałe w apartamencie i częściach wspólnych budynku w czasie ich pobytu i wyrażają zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczeń lub usunięcia usterek powstałych z ich winy wykonane zostały na ich koszt.
    • Podczas oddawania kluczy Goście mają obowiązek zgłosić osobie obsługującej apartament usterki, zniszczenia powstałe w czasie ich pobytu i pokryć koszty naprawy.
    • Goście są zobowiązani do przekazania apartamentu w takim stanie, w jakim je zastali.
    • W apartamencie zabrania się organizowania imprez.
    • W apartamencie zabrania się korzystania z nielegalnych substancji.
    • W apartamencie mogą przebywać zwierzęta jedynie za zgodą właściciela apartamentu, oraz po uiszczeniu dodatkowej opłaty gotówką w wysokości 50 PLN / noc.
    • do toalety należy wrzucać TYLKO papier toaletowy, pozostałe środki higieny, ręczniki papierowe itp. proszę wrzucać wyłącznie do kosza na śmieci.
    • W dniu wymeldowania, goście zobowiązują się zabrać z apartamentu wszystkie rzeczy osobiste oraz wylogować się z platform streamingowych na telewizorze. Właściciel apartamentu i jego obsługa nie ponoszą odpowiedzialności za niedopilnowanie tych czynności.

Goście zobowiązują się przestrzegać zapisów regulaminu. W przeciwnym wypadku, właściciel apartamentu lub jego obsługa mogą odmówić wynajęcia apartamentu, lub skrócić okres wynajmu apartamentu ze skutkiem natychmiastowym.

ROZDZIAŁ 7: REKLAMACJE

  1. W przypadku reklamacji dotyczących Rezerwacji, Apartamentu czy Umowy najmu, Klient proszony jest o przesyłanie ich elektronicznie drogą e-mailową na adres apartamenty@sailor-klif.pl lub pisemnie na adres: GMS Global Sp. z o.o., ul. Zagórska 83, 42-680 Tarnowskie Góry.
  2. Klient proszony jest, w celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie następujących danych: imię i nazwisko, dokładny okres pobytu, numer Rezerwacji, adres email oraz o dokładnie opisanie wady i żądania reklamującego.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Usługodawcę.
  4. Usługodawca informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Usługodawcę, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

ROZDZIAŁ 8: DANE OSOBOWE I POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

  1. Użytkownik dokonując Rezerwacji zawierać Umowę najmu przy użyciu Strony internetowej i/lub  zapisując się na subskrypcję newslettera i/lub kontaktując się z Usługodawcą mailowo, telefonicznie lub formularza kontaktowego, przekazuje Usługodawcy swoje dane osobowe.
  2. W przypadku kontaktu z Usługodawcą podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Usługodawcy polegający na wykonaniu Umowy najmu i/lub podejmowaniu czynności zmierzających do rezerwacji i/lub  zawarcia Umowy najmu (kontakt z Użytkownikiem) i budowaniu pozytywnych relacji z Użytkownikami Strony internetowej. W przypadku zapisania się do newslettera podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda Użytkownika.
  3. Dane osobowe Użytkownika wykorzystywane są przez Usługodawcę jedynie w celu, w którym zostały przekazane przez użytkownika: dla potrzeb kontaktu z Użytkownikiem, i/lub dokonania Rezerwacji i wykonania Umowy najmu, i/lub wysyłki drogą mailową informacji o charakterze reklamowym, handlowym, marketingowym (newsletter).
  4. Administratorem danych osobowych jest Usługodawca. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb kontaktu z Użytkownikiem i/lub dokonania Rezerwacji i wykonania Umowy najmu i/lub wysyłki newslettera. Dane osobowe udostępnione Usługodawcy nie będą przekazywane podmiotom trzecim w innym celu niż wskazane w Regulaminie, bez uzyskania uprzedniej odrębnej zgody Użytkownika.
  5. Usługodawca informuje także, że Użytkownik ma, w każdym czasie, prawo przenoszenia danych, prawo dostępu do treści danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych, a zgoda na przetwarzanie danych może być przez Użytkownika cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Usługodawca informuje także, że Użytkownik ma, w każdym czasie, prawo przenoszenia danych, prawo dostępu do treści danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych, a zgoda na przetwarzanie danych może być przez Użytkownika cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  6. Użytkownik ma także prawo do wniesienia skargi dot. przetwarzania danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Usługodawca niniejszym informuje, że nigdy nie prosi o podanie adresu e-mail w treści emaila, czy też innych danych osobowych Użytkownika, a także nie przekazuje, nie sprzedaje, ani nie użycza zgromadzonych danych osobowych Użytkowników osobom trzecim, chyba że za wyraźną zgodą lub na życzenie Użytkownika, albo na żądanie uprawnionych na podstawie prawa organów państwa w związku z toczącymi się postępowaniami.
  8. Usługodawca przetwarza dane osobowe przekazywane przez Użytkownika Strony internetowej w sposób zgodny z zakresem udzielonego przez Użytkownika zezwolenia oraz wymogami prawa, w tym przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności zabezpiecza dane osobowe Użytkowników, Klientów przed udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym, utratą, czy uszkodzeniem.
  9. Usługodawca informuje, że zgodnie z postanowienia art. 38. lit. l) Ustawy konsumenckiej Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w odniesieniu do umów umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w Umowie najmu oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
  10. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a w odniesieniu do Konsumentów również Ustawy konsumenckiej.
  11. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
  12. Usługodawca jest uprawniony do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z ważnych powodów (np. zmiana obowiązujących przepisów, zmiana zasad Rezerwacji). W przypadku wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu odpowiednia informacja o zmianach w Regulaminie zostanie umieszczona na Stronie internetowej z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian. W razie braku akceptacji zmienionego Regulaminu, Użytkownik ma prawo do rezygnacji z korzystania ze Strony internetowej i wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług. Nie wyłącza to, ani nie ogranicza prawa Użytkownika do rezygnacji z korzystania ze Strony internetowej w każdym czasie.
  13. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony internetowej.
  14. Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.

Ustronie Morskie, 01.06.2021 regulamin obowiązuje od dnia 01.06.2021.

Masz pytania? Skontaktuj się!

Sailor: Ul. Chrobrego 35, 78-111 Ustronie Morskie
Na Klifie: Ul. Kościuszki 1B, 78-111 Ustronie Morskie

 

Dane kontaktowe:
Tel.: +48 517 250 322
E-mail: apartamenty@sailor-klif.pl

Zadzwoń Zadzwoń Rezerwuj termin Rezerwuj Menu

Ta strona używa cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.