Polityka prywatności / RODO

Informacja RODO

  1. Od 25 maja 2018 roku jako Administrator Państwa danych osobowych odpowiadamy za ich wykorzystanie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), którego celem jest ujednolicenie zasad przetwarzania danych osobowych na terenie UE. W świetle powyższego pragniemy poinformować Państwa, że:
  2. Administratorem danych osobowych jest GMS GLOBAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w z siedzibą w Tarnowskich Górach (42-680), ul. Zagórska 83, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 6452560166 NIP: 6452560166 REGON: 382526170.
  3. Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora:
    • w celu podjęcia działań przed zawarciem umowy w zakresie wynajmu w celu realizacji samej umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    • w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze w zakresie rozliczania zawartych umów oraz prowadzenia ksiąg rachunkowych, a także archiwizacji dokumentacji podatkowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
    • w celu realizacji prawnie usprawiedliwionych interesów związanych z koniecznością dochodzenia roszczeń z tytułu zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    • w celach marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz telefonicznie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
  4. W ramach prowadzonej działalności Administrator przekazuje dane osobowe następującym kategoriom odbiorców: podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, w tym podwykonawcom świadczonych usług, kancelariom prawnym, firmom windykacyjnym i zarządzającym wierzytelnościami, dostawcom usług teleinformatycznych, sprzętu technicznego, firmom kurierskim i pocztowym; organom i podmiotom publicznym na podstawie przepisów prawa, poza prowadzonymi skonkretyzowanymi postępowaniami.
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy, natomiast po zakończeniu umowy przez okres związany z przedawnieniem roszczeń wynikających z zawartej umowy, jak również przewidziany przepisami prawa w odniesieniu do czynności podejmowanych przez organy kontrolne, w tym dla celów archiwizacyjnych.
  6. Mają Państwo z ograniczeniami wskazanymi w RODO, prawo dostępu do treści podanych przez siebie danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem), jak również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
  8. Podanie danych osobowych stanowi jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy i jest konieczne do jej prawidłowej realizacji, służy prawidłowemu i efektywnemu realizowaniu umowy lub podejmowania działań przed jej zawarciem.

Masz pytania? Skontaktuj się!

Sailor: Ul. Chrobrego 35, 78-111 Ustronie Morskie
Na Klifie: Ul. Kościuszki 1B, 78-111 Ustronie Morskie

 

Dane kontaktowe:
Tel.: +48 517 250 322
E-mail: apartamenty@sailor-klif.pl

Zadzwoń Zadzwoń Rezerwuj termin Rezerwuj Menu

Ta strona używa cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.